inici cercador formulari de contacte mapa del web
Turisme
Turisme > Senderisme > Tavertet-Puig de la Força
Tavertet-Puig de la Força
Sortim de Tavertet pel carrer del mig, en direcció SO, pel camí més ample, entre els cingles i el camp d'esports. Continuem pe´r la pista principal i en el punt que la cinglera s'enlaira, a l'esquerra, podem deixar la pista per un corriol i anar a la muralla Ibérica, des d'aquí podem anar resseguint la cinglera o tornar a la pista fins a la masia del Castell. Un cop passada la masia arribarem al mirador del Castell un cop passat el mirador continuarem per la pista fins arribar a un corriol a mà esquerra (indicat amb senyals de la Diputació). Ens endinsarem corriol avall per unes escales de pedra fins arribar a un replà amb balmes a la dreta, marxarem per sota les balmes i per sobre un caminoi planer. El caminoi porta a una escaleta es baixa i arribarem al peu del Puig

Air Max pas cher

Tipus de rutaPer fer a peu
Recorregut6 km
Grau de dificultatFàcil fins a la masia del Castell a partir d'aquí s'ha d'anar amb compte
Temps / Durada3 h.
AccessosFins a la masia del Castell es pot arribar amb cotxe, pista dolenta
Us Actual
Estat de conservacióLa pista principal és pedregosa i bastant dolenta per cotxes
SenyalitzacióDiputació Barcelona
Indrets de gran valorPuig de la Força, hi havia existit un castell, atribuït a la família Tavertet, construït al segle XII sobre les runes d'un anterior. En queden algunes parets i una cisterna o presó. Els diferents corriols i miradors permeten vistes del Sot de Balà, el morro de l'Abella,..., totes elles d'una gran bellesacheap jerseys nfl
Cheap Jerseys free shipping
cheap jerseys nba
Cheap Jerseys
EquipamentsMirador del Pla del Castell, sobre mateix del campanar de Sau
RecomanacionsPrecaució al tros final, doncs el camí trancorre pel damunt de la cinglera

Seu electrònica
replica watches
Air Max 2016
Air Max pas cher
Ajuntament de Tavertet - Jaume Balmes, s/n - 08511 Tavertet - T: 93-8565079 - F: 93-8565079 -